diumenge, 17 d’octubre del 2010

Muffins amb anous i xocolata

Avui publico la recepta dels muffins que vaig fer la setmana passada, i és que no he tengut gaire temps d'actualitzar... La recepta la vaig collir del blog Food and Cook. Són els típics muffins amb trocets d'anou i xips de xocolata, senzills de fer i molt molt bons!

Necessitam
  • 2 tasses de farina
  • 1/3 tassa de sucre blanc
  • 1/3 tassa de sucre moreno
  • 2 culleradetes de llevat en pols
  • 1/2 culleradeta de sal
  • 2/3 tasses de llet
  • 115 gr de margarina
  • 2 ous
  • 1 culleradeta d'essència de vainilla
  • 1/2 tassa den ous picades
  • 125 gr de xips o gotes de xocolata




En un bol mesclam tots els ingredients secs: farina, sucres, llevat, sal. En un altre bol mesclam els ingredients líquids: ous batuts, llet, margarina, vainilla, ho mesclam bé tot. A continuació mesclam els ingredients líquids amb els secs, incorporant els primers als segons a partir d'un buit que hem fet al centre, ho mesclam suaument, sense remenar de més. A continuació afegim les anous picades i els xips de xocolata, ho tornam a mesclar breument. Ara posam la massa dins els motlles de muffin (emplenant 3/4 parts), jo vaig emprar el motlle de muffins i vaig posar paper vegetal tallat a quadres a cada un dels buits. Ho posam al forn a 180 º preencalentit, durant una mitja hora, fins que veiem que estan ben cuits. Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada