dissabte, 16 d’abril del 2011

Mousse gelada de llimona i iogurt















Fa poc vaig fer aquest postre perquè tenia tantes llimones que ja no sabia que fer amb elles. Després de cercar receptes per la xarxa em vaig decidir per aquesta, ja que les mousses sempre m'han agradat. La mousse gelada de llimona i iogurt és un postre dolç que combina l'aroma de la llimona amb el toc cremós del iogurt, i que agradarà a les persones llèpoles.

Ingredients
* 250 gr iogurt natural
* Suc de 5 llimones
* 200 gr de sucre
* 50 gr de mantega
* 4 ous

Encalentim al bany maria el suc de llimona i el suecre amb els vermells d'ou ben batuts. Removem durant 15 minuts. Retiram i deixam referdar. Afegim el iogurt a la mescla anterior. A continuació batem les clares a punt de neu i ho afegim a la mescla anterior, anant alerta. Ho disposam dins copes o bols i ho deixam refredar al congelador unes hores.

2 comentaris:

  1. Ohh...què bo!! M'apuntaré la idea que tenc un bon parell de llimones a la cuina que em miren amb cara de pena i no sé què fer amb elles. Un petó!

    ResponElimina
  2. Aquestes mousses són molt dolces, he de provar de fer-ne amb gelatina a veure com queden. He fet de nou les de maduixa i m'han quedat més mousse, li vaig donar més temps amb les varetes.

    Una abraçada!

    ResponElimina