dissabte, 21 de maig del 2011

Crunchy chocolate & banana ice cream















Després de fer el gelat de maduixes per a la Recepta del 15 me vaig quedar amb ganes de provar noves versions i més ara que ve l'estiu. Així que com tenia plàtans un poc madurs els vaig aprofitar per provar un nou invent. És un gelat cremós, amb iogurt, que combina l'aroma embriagador del plàtan amb una sorpresa cruixent de xocolata. Aquest gelat serà la delícia dels més llépols.

Ingredients

* 200 ml nata per muntar
* 2 iogurts grecs
* 150-200 sucre
* 4 plàtans madurs
* 1 raig de llimona
* Canyella en pols
* 1-2 barretes de cereals de xocolata (Kellogs Squares)
* Saboritzant de plàtan (opcional)
* Colorant groc (opcional)

Primer hem de pelar els plàtans i aixafar-los, afegim el sucre i el raig de llimona. Ho trituram, i hi posam un poc de canyella (al gust). Si volem un sabor més intens a plàtan hi podem posar un poc de saboritzant (jo he posat el de la dieta Dukan, un nou descobriment que després comentaré). A un bol posam la nata i la muntam amb les varetes. Hi incorporam el iogurt i el puré de plàtan, mesclam bé. Finalment tallam la barreta en bocins petits i ho incorporam a la crema, mesclant-ho. Si volem posam un poc de colorant groc i tornam a remenar. Ho posam tapat al congelador. Recordau que perquè quedi cremós hem de remenar o batir un poc el gelat cada hora, un parell de vegades.

El tema dels saboritzants. S'altre dia vaig descobrir per la xarxa aquests saboritzants de la Tenda de la Dieta Dukan, me van sorprendre la gran quantitat de sabors que hi ha i també el fet que no portin sucre, per tant són aptes per a persones que fan règim. No vaig poder resistir i en vaig demanar uns quants (plàtan, coco i violeta) aquest darrer és la meva perdició... ja tenc ganes de provar noves receptes amb ells!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada