diumenge, 5 de juny del 2011

Terrina de carn i albergínia

















Aquesta recepta va sortir de l'atzar. Tot va ser preparant albergínies farcides, que me va sobrar el farciment, és a dir carn i albergínia. Vaig pensar què fer i se me va acudir fer una terrina amb blancs d'ou. És una bona forma de menjar verdures i carn, sense greix, a més de molt gustosa i fàcil de fer.

Ingredients

* 150 gr Carn picada de vedella
* 1 Albergínia
* 3 blancs d'ou
* Sal i prebe bo
* Oli d'oliva
* Comí en pols
* Orenga

Primer hem de netejar i picar l'abergínia ben fina. La posam a la paella amb un raig d'oli d'oliva. Quan és tendra hi posam la carn picada i remenam bé durant una estona. Hi posam les espícies (sal, prebe bo, comí, orenga, etc.) i deixam tapat fins que és ben cuit. Després hem de separar 3 blancs d'ou (també ho podem fer amb el vermell, serien 2 ous), els batem bé durant una estona i incorposam sal i prebe bo. Posam la mescla de carn i albergínia en una greixonera de test i a sobre l'ou, ben repartit. Ficam al forn a 170º durant uns 20 minuts, fins que vegem que és daurat.

1 comentari:

  1. M'encanta la idea! Jo tinc un hortet i a vegades quan tinc massa excedents d'albergínies o altres verdures em quedo en blanc amb les receptes.
    Aquesta me l'apunto a la llista de receptes amb albergínies. Moltes gràcies.
    Petons

    ResponElimina